tisdag 21 oktober 2008

Tillbaka till studentlivet...


Så var det dags att återuppleva studentlivet, om så bara för en dag...
Just nu är det den här boken, Placeringsrådgivning av Gabriel Oxenstierna som upptar all min tid. Är hemma från jobbet och pluggar för att senare avlägga prov och få min examen i rådgivningsrätt =)

Med en kopp nybryggt kaffe sitter jag vid köksbordet och läser. Ska ta en liten paus och leta efter hotell i London. Vi ska dit i slutet av november och jag har ännu inte lyckats hitta något hotell som uppfyller mina krav: centralt beläget, rum och frukost för max 1200 kr natten och helst inte mindre än 4-stjärnigt eftersom jag vet hur hotellstandarden i London är... Tar gärna emot tips!!!
~
Det är en härlig höstdag med mycket fina färger! Bara solen som saknas. Konstaterade ganska snabbt att det idag var lika mycket löv på gräsmattan som i söndags då jag började räfsa... Så det blir nog till att ta en sväng till med räfsan innan säsongen är slut.
~
Idag blir det lunch med mamma på Crazy Cow som nyligen nyöppnade. Ikväll ska jag lyssna till Elin Ek (Ni vet "Grynet") som kommer till Nyköping och håller föredrag för Sörmlands Sparbanks kvinnliga kunder. Ska bli kul! Har bjudit med faster också.

Vi hörs!!

Inga kommentarer: