lördag 20 februari 2010

Badrumsförvaring


Har haft problem med badrumsförvaringen sedan vi gjorde om vårt badrum uppe. Vi har en kommod under tvättstället men inte längre plats för något väggskåp pga den stora spegeln. Eftersom vi har snedtak är det ganska begränsat med utrymme, men så kom jag på att man kanske kunde ha förvaring på krokar istället. Jag hade denna tygkorg från Plutoprodukter i minnet och hittade denna variant med grå katter hos Bluebox. Jag tror nästan att det får bli några sådana till badrummet just för att rymma topz, bomullspads, smink och hårsnoddar/spännen...
'
Snön vräker ner ute och jag ligger i soffan under en filt och myser framför tvn. Man vill helst inte gå ut, men det måste vi snart ändå... Ska vara borta hos goda vänner på middag kl 18. Ska bli trevligt, länge sedan vi sågs och så har dom flyttat till hus som ska bli spännande att se!
Ha en trevlig lördagskväll mina vänner!

Inga kommentarer: