måndag 11 februari 2013

Tillbaka!

Jag har haft problem med att blogga... eller med att publicera och få in bilder. Men tror att jag äntligen löst det. Har ju gått från bärbar dator till iPad och nästan helt och hållet skippat bärbar dator. Dock lyckas jag inte blogga från min iPhone längre och det stör mig! Hur som helst...

Helgen har varit toppen! Har varit mycket utomhus, grillat korv, åkt spark, gått promenad och haft det toppen med nära och kära. Det är mycket värt när måndagen kommer och man blir en kontorsråtta igen i fem dagar. Ser att solen skiner utanför, hoppas verkligen på lite vår snart!


Jag gillar att fynda! Så - nu har jag erkänt det :)
Speciellt gillar jag att göra fynd på second hand, men så klart bara när jag hittar hela, rena och fräscha saker. Som nu, en i stort sett helt oanvänd Ceannis handväska för under 300 kr (googlade lite och den finns inte för under 799 kr på nätet iaf). Ett riktigt kap med andra ord! Supernöjd!

 


Kom ihåg, det är de fyra första dagarna på veckan som är värst ;-)
Kram <3 p="">

Inga kommentarer: