söndag 14 mars 2010

Vår i luften!


Bilden lånad från odla.nu
Äntligen är våren i antågande. Underbart att vakna av att solen letar sig genom persiennerna i sovrummet! Som jag har längtat efter sol, vår och värme! Fast en dag som denna skulle jag nog gärna tillbringat i en skidbacke... Får se om det finns snö kvar i påsk så man kan ta några åk.
Gick upp tidigt idag och hängde ut alla sängkläder på vädring på balkongen. Har städat och vikt tvätt och nu funderar jag på att baka Pollymuffins och sen gå en långpromenade i det strålande solskenet.
När våren kommer känner jag alltid för att köpa nya blommor och byta ut dukar och gardiner mot ljusare färger. Skulle kunna tänka mig något blomsterarrangemang som det ovan till köksbordet. Får se om inspirationen finns i eftermiddag för att fixa ett.
Ha en underbar söndag!!

Inga kommentarer: