fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag!!!

Så skönt att det snart är helg! Ikväll är jag ensam hemma och ska bara rå om mig själv. Ska ta ett varmt bad, ett glas rött och kolla Let's Dance =) Det är annars totalförbjudet hemma hos oss eftersom Daniel verkligen avskyr programmet. Det brukar vara På spåret som gäller, men ikväll tror jag det får bli dans istället. Sen ska jag sova gott hela natten, något som inte alls varit en självklarhet senaste två veckorna. Jag & Daniel har hostat ikapp och väckt varandra flera gånger per natt. Det har ju gjort att man sovit dåligt, inte vaknat utsövd och dessutom har det nog också bidragit till att bådas våra förkylningar blivit så långdragna. Så därför ska det bli skönt att sova ensam inatt, även om jag kommer att sakna D förstås =)
'
Imorgon ska jag iväg på kick-off med jobbet. Var är hemligt än så länge, även om jag har mina aningar. Hoppas faktiskt att det blir i närheten, är ju lagom kul att skumpa runt med buss hela natten =( Men kul ska det bli att få träffa alla och göra något kul ihop! Är ju fortfarande ganska så ny på jobbet och har inte hunnit träffa alla än. Problemet nu är bara vad man ska ta på sig... Har tittat i affärerna i veckan men inte hittat något som faller mig i smaken. Det har inte heller stått något om klädsel, så det gör det extra svårt att veta hur finklädd man bör vara. Dessutom måste kläderna klara av att ligga nerpackade i en väska under dagen och vara lika fina när jag packar upp dem imorgon kväll... Ska åka förbi hos mamma på vägen hem och kolla hennes klädutbud. Ibland är det bra att ha ungefär samma storlek så man kan låna av varandra =)
'
Ha en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: