lördag 24 januari 2009

Grattis pappa!


Idag fyller min pappa 60 år! Stort grattis!!!
Du är världens snällaste pappa, ställer alltid upp på mig och resten av familjen.
Ikväll ska du bli ordentligt firad av oss, jag & Daniel må vara lite krassliga men för din skull samlar vi alla våra krafter och kommer för att fira dig. Vet att man ordnat med dina favoriträtter till middagen och det är du väl värd! Vi ses om en liten stund! Ikväll ska jag för en gångs skull få hämta dig och skjutsa dig, det har annars alltid varit tvärtom =)
Tack för alla gånger du skjutsat och hämtat under alla år, oavsett om det gällt inom stan eller till fjällen (!).


Pussar och kramar från din dotter

1 kommentar:

Tini Wini sa...

Ja då har din far fyllt 60,min man som är det bästa.Middagen var helt underbar tack vare det minimala kocklandslaget som bestod av din mamma och jag.Vi har utnämnt oss själv.Vi kanske kommer att få många uppdrag efter detta.Synd att inte Daniel kunde komma.Hoppas han blir frisk tills vi ska åka till Riga.Ha det så bra.