torsdag 15 januari 2009

Nytt år, nya möjligheter!!

Har varit lite glest mellan inläggen, men ska försöka bättra mig!
Har annars inga speciella nyårslöften. Känns som att man ändå inte kan leva upp till dem, bättre att försöka göra något för att förbättra livet & tillvaron året om istället. Men jag har många planer för 2009, både vad gäller hemmet, arbetet och resor.
'
Snart fyller pappsen 60 år, kan man inte tro när man ser honom =)
Har ordnat en bra present, tror han kommer att bli överraskad! Något kul vi ska göra hela familjen, dvs pappa, Tina, jag, Daniel och mamma. Blir faktiskt i samband med min egen födelsedag i mars... Återkommer med detaljerna efter den 24:e, man vet ju aldrig om han läser bloggen...
'
Till helgen kommer tjejkompisar från förr och hälsar på. Vi blir 6 glada tjejer (och ett gäng glada små barn) som ska luncha och fika hemma hos mig. På kvällen ska jag och en av tjejerna iväg och gratulera en annan vän som fyller år och har en barnfri fest (!). Vi uppskattar kanske inte det lika mycket som vännerna, eftersom vi inte själva har barn. Men visst är det trevligt även med barnfria kalas då alla har tid att prata och umgås utan att behöva tänka på de små. Men på dagen får jag i alla fall möjlighet att kramas och busa med de små =)
'
Resa vore skoj! Känner verkligen för att åka iväg och åka skidor eller sola mig. Vilket som skulle gå bra just nu... Blir några dagar i Hälsingland tillsammans med vänner i februari. Hoppas på mycket snö och välpistade backar då. Längtar efter att få svischa ner för backarna i Järvsö.
'
Ännu en lååång arbetsdag framför mig. Ha en bra torsdag så hörs vi!

Inga kommentarer: