söndag 5 juli 2009

Rally!

Denna helg har ägnats åt våra skilda intressen, Daniel har varit på Dansbandsfestival i småländska Ekebo och jag har varit med pappa på rally. Jag är lika anti dansband som Daniel är rally, men tur då att man kan dela på sig ibland och göra det man själv vill.
'
Det var varmt och skönt ute igår, så pappa & jag valde att titta på SS nr 3 i Husby-Oppunda utanför Nyköping och hade med oss fika. Det var mycket trevligt och påminde om min barndom då jag följde med pappa och farfar runt på rallytävlingar så fort tillfälle gavs. Det är verkligen något jag gillar!
'
Nu ska jag göra en jordgubbspaj med jordgubbar från det egna landet och vänta på att Daniel kommer hem från Dansbandsjippot, kanske lyssnar jag lite på Iron Maiden innan han kommer =)
'
Ha en toppenbra söndag allihop!!

Inga kommentarer: