söndag 3 januari 2010

Inget blir som man tänkt sig...


Hade sett fram emot långledighet och hade en hel del att göra här hemma, skulle träffa vänner och fika, gå långa promenader med mamma. Så blev jag sjuk istället! Daniel kom hem genomförkyld från Hälsingland den 28 dec och bara någon dag senare var även jag genomförkyld, en envis förkylning som fortfarande inte gett med sig trots vila, varma kläder och inomhusvistelse. Så ovan ser ni mina tre bästa vänner för tillfället :)
Har en vecka kvar av ledigheten innan jobbet börjar igen, så nu ska jag banne mig göra allt jag kan för att bli frisk, vill ju få ut något mer av ledigheten än att ligga nerbäddad och se på tv.
God fortsättning! ♥

1 kommentar:

Anna sa...

Håller tummarna att du blir frisk snart. Inge roligt att vara sjuk när man helst vill vara ute ióch njuta av det underbara vintervädret.

Gott nytt år förresten!